tirsdag 25. september 2012

Utdrikningslag

I helgen var jeg på utdrikningslag til en venninne, jeg har aldri vært med på noe sånt før .
Det var veldig gøy:)
(Jeg har desverre ikke så mange bilder)

He he mor klar for fest :)

Det startet med å overaske henne hjemme hos seg kl.12, med litt drikking og gaver.
Så kom det en limousin og hentet oss, og vi ble servert champagne:)
Det ble litt tissepauser, 
men så endte vi opp på et dansestudio i oslo.
Der ble vi lært en koreografi til brudens favoritt BSB-låt mens vi drakk ;)
Etter det ble det noe ballong greier som hun ga ut til folk,
Så ble det å spise litt.

Så sendte vi bruden inn på kondomeriet og der kjøpte hun seg noe sexy.
Så var det videre til pøbben, der det ble leken "hvem kjenner bruden?" 
med drikking.

så var det middag med tapas
(må jo si at jeg husker ikke hvordan vi kom oss dit, men vi klarte det)

Det var god mat.

Jeg ble desverre dårlig etter maten, litt for mye søte drinker i løp av dagen.
Jeg er mere en øl jente ;)
Så kvelden sluttet for meg med kl.22 bussen.

Det var en veldig morsom dag og
 bryllupet er om 2 uker,
jeg har ikke kjole enda :()

1 kommentar:

  1. Hehe, all respekt for at du holdt ut helt til kvelden. Jeg hadde nok måtte kaste inn håndkleet lenge før middag :)

    Men det hørtes ut som det ble en knall utdrikningslag, regner med at bruden-to-be kosa seg masse ;)

    SvarSlett